Tervetuloa Iltakoulu ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen!

Syksy lähenee loppuaan, mistä varmana merkkinä saapuu ainejärjestömme Iltakoulun sääntömääräinen syyskokous. Kokous järjestetään tulevan viikon torstaina 29.11. kello 17 Päätalon luentosalissa A4.

Syyskokouksessa muun muassa hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2013, päätetään jäsenmaksun suuruudesta eikä vähäisimpänä valitaan ainejärjestöllemme uusi, uljas hallitus tulevalle toimikaudelle. Jokainen Iltakoulun jäsen on oikeutettu asettumaan ehdolle ja äänestämään kokouksessa. Jokainen halukas siis rohkeasti ehdolle hallitukseen ja jokainen jäsen käyttämään äänivaltaansa ja mahdollisuuttaan vaikuttaa tulevaan vuoteen.

Sähköpostista löydät esityslistan, esitykset toimintasuunnitelmasta, talousarviosta ja hallituksen jäsenten lukumäärästä ja vastuualueista.

Valtakirjojen käyttö äänivallan siirtämiseksi ei valitettavasti ole kokouksessa mahdollista.