Opiskeluun liittyvissä ongelmissa voit ottaa yhteyttä esimerkiksi seuraaviin tahoihin:

Iltakoulun Koulutuspoliittinen vastaava:

Osaa ohjata eteenpäin sopiville hallinnon henkilöille tai auttaa itse ratkaisemaan kurssien päällekkäisyyksiä, puuttuvia arviointeja tai opintojen muodostamiseen liittyviä haasteita. Vuonna 2023 Iltakoulun kopona toimii Saara Vuorinen, jonka tavoitat sähköpostilla osoitteesta koulutuspolitiikka(at)iltakoulu.org.

Iltakoulun Tutor- ja yhdenvertaisuusvastaava:

Osaa auttaa kysymyksissä liittyen opintojen aloittamiseen, orientoiviin opintoihin, fuksisyksyn aikatauluihin ja etenkin hiiriviikkojen tapahtumiin. Häirintätapauksissa voit täyttää Iltakoulun sivulta löytyvän häirintälomakkeen tai vaihtoehtoisesti laittaa suoraan viestiä vastaavalle. Yhteyttä voi ottaa myös TREY:n häirintäyhdyshenkilöihin, joiden tiedot löydät täältä. Vuoden 2023 yhdenvertaisuusvastaavana toimii Meeri Jalonen, jonka tavoitat osoitteesta tutorointi(at)iltakoulu.org.

Politiikan tutkimuksen opintokoordinaattori:

Opintokoordinaattori osaa auttaa sinua oikeastaan kaikessa opintoihin liittyvässä, esimerkiksi henkilökohtaisessa opintojen ohjauksessa, opiskelijavalinta-asioissa ja opintojen hyväksi lukemisessa. Opintokoordinaattorimme on Hanna Peevo, johon saat yhteyttä sähköpostilla osoitteesta hanna.peevo(at)tuni.fi. Opintoasioihin liittyvät kysymykset toivotaan kuitenkin ensisijaisesti osoitteeseen pol.opiskelu.tau(at)tuni.fi.

Kansainvälisten asioiden koordinaattori:

Osaa auttaa vaihto-opiskeluihin liittyvissä asioissa. Koordinaattorina toimii Minna Höijer, jonka tavoitat sähköpostitse osoitteesta minna.hoijer(at)tuni.fi.

Kurssien opettajat:

Kursseihin liittyvissä ongelmissa kannattaa olla suoraan yhteydessä kurssin vetäjään sähköpostitse. Jos siis tarvitset esimerkiksi lisäaikaa kurssityön palauttamiseen, haluaisit suorittaa kurssin itsenäisesti tai et tiedä, oletko mahtunut kurssille, voit olla suoraan yhteydessä kurssin vetäjään. Sähköpostin voit muodostaa tyylillä etunimi.sukunimi(at)tuni.fi.

Muut opintoasiat:

• Kokonaismerkinnät: mab.opiskelu.tau(at)tuni.fi