Kokousmuistio 9.10.

Iltakoulun hallitus kokousti jälleen tänään.  Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Avoimuuden lisäämiseksi päätimme laittaa jatkossa nettisivuille lyhyesti joka kokouksen tärkeimmät asiat.

Ilmoitusasioissa hallitus keskusteli mm. aj-tilasta löytyneistä kunnallisvaalimainoksista ja aj-tilan sekä sähköpostilistojen puoluepoliittisesta sitoutumattomuudesta. Käytännön syistä päätimme jatkaa neutraalia linjaa puoluepolitiikan suhteen ainejärjestössämme, ja siten puoluepoliittista materiaalia ei tulisi jatkossakaan levittää aj-tilaan eikä Iltakoulun sähköpostilistoille.

Uusien haalareiden toimitus viivästyy valitettavasti valmistajan ruuhkaisan tilanteen takia. Siksi myös Iltakoulun haalarikastajaiset siirretään viikolla eteenpäin, eli ne pidetään 1.11. Toivottavasti haalaritkin saadaan mukaan!

Kopovastaava toivoi ahkeraa kommentointia opiskelijoilta kielikeskuksen tilanteesta JKY:lle: vain välittämällä palautetta nyt voimme yrittää vaikuttaa kielikeskuksen tämän hetkiseen tilanteeseen! Lisäksi opiskelijoiden aktiivisuuden ansiosta MTTP1-kurssi on poistettu politiikan tutkimuksen tutkintovaatimuksista, ja korvataan jatkossa YKYY2 – yhteiskunnan mittaaminen-kurssilla.

Aj-tila-toimikunta esitti alustavaa suunnitelmaa parannuksista uuden aj-tilan sisustukseen, mutta työ jatkuu vielä.

Iltakoulun hallitus selvittää mahdollisuutta Iltakoulun vierailulle CMI:hin.

Tapahtumasektorilla on mahdollisesti tänä vuonna luvassa vielä mm. JKY:n kv-sitsit, yksi saunailta ja koripallo-ottelun katsomista porukalla.

Seuraava hallituksen kokous pidetään 31.10. klo 12, paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Lopullinen pöytäkirja lisätään Pöytäkirjat-sivulle sen valmistuttua. Lisäinfoa jo varmistuneista Iltakoulun tapahtumista täältä.