Kokousmuistio 31.10.

Iltakoulun hallitus kokousti keskiviikkona 31.10. klo 12 Juveneksen kabinetissa 229.

Hallitus päätti tämän vuoden haalareiden hinnaksi 30 euroa.

AJ-tilaa siivotaan lähiaikoina ja sisustukseen tulee muutenkin muutoksia. Pöytää pienennetään, ja aj-tilaan hankitaan mm. uusi kahvinkeitin, viherkasvi ja laatikoita avohyllyihin. Hallitus selvittää myös mahdollisuutta Iltakoulun lipun teettämiseen. Myös lisäohjeistusta aj-tilan käyttöön pohdittiin.

JKY:n rekrytilaisuus (tietoa hallitustoiminnasta) järjestetään 6.11. klo 17 ja syyskokous 5.12. klo 10. Mukaan toivotaan iltakoululaisia!

Syksyn viimeisen pubivisan ajankohta on varmistunut. 14.11. on siis Rakastu Iltakouluun-tapahtumasta (klo 16 , Päätalo A2a) voi siis kätevästi jatkaa illan istuskelua pubivisan parissa Minibaarissa klo 18 alkaen!

Tulevaksi HVK-paikaksi päätettiin nyt jo varata Kauppilan tila 12.-13.1. Hallitus selvittää Iltakoulun mahdollisuutta osallistua HVK:n kustannuksiin.

Syyskokouksen ajankohta siirrettiin alunperin suunnitellusta torstaille 29.11. klo 17. Paikka ilmoitetaan myöhemmin!