Kokousmuistio 21.11.

Iltakoulun hallitus kokousti jälleen 21.11. klo 15.30 alkaen Päätalon mystisessä KH2-tlassa.

Iltakoulu on saanut ilahduttavan lahjan Michael Arnsilta suoraan Saksasta: suklaata ja liköörejä, joita jäsenistökin varmasti pääsee vielä maistelemaan.

Ainejärjestötila on nyt siivottu, mutta sen varustusta tullaan vielä parantamaan tämän ja ensi vuoden aikana. Tässä kokouksessa hallitus teki myös ehdotuksen ensi vuoden hallitukselle musiikkisoittimen hankkimisesta (soittimelle varattu rahaa ensi vuoden budjettiehdotukseen).

JKY ja opiskelijaedustajat veivät pro gradu -tutkielmien arvosteluasteikon muutosasian uudelleen Johtamiskorkeakoulun johtokunnan kokoukseen käsittelyyn. Opiskelijaedustajat ovat ilmaisseet huolensa 5-portaisen arvosteluasteikon heikoista puolista ja tiukoista arviointikriteereistä ja ehdottivat, että arviointiperusteet palautettaisiin johtoryhmientyöstettäviksi. Äänestettäessä opiskelijoiden ehdotus kuitenkin hävisi.

Syyskokouksen asiat

Valtakirjasääntömuutos ei ole voimass vaikka siitä on tehty päätös, sillä sitä ei ole vielä vahvistettu Patentti- ja rekisterihallinnossa. Eli syyskokouksessa ei voi vielä äänestää valtakirjan välityksellä.

Jäsenlista uusista Iltakoulu ry:n jäsenistä hyväksyttiin sellaisenaan. Myös toimintasuunnitelma sekä ehdotus tulevan vuoden budjettilaskelmasta sekä hallituspaikkajaosta hyväksyttiin muutamien muutosten jälkeen.