Kokousmuistio 13.11.

Iltakoulun hallitus kokousti jälleen 13.11. klo 14 Linnan K107-tilassa.

Poikkeuksellisesti menneet ja tulevat tapahtumat käsiteltiin ensin. Tämän vuoden puolella tulevia tapahtumia ovat mm. koripallo-ottelu 11.12., työharjoitteluinfo 12.12., glögiä ja pipareita-tilaisuus henkilökunnan kanssa 13.12. Lisäksi tuloillaan on mahdollisesti vielä pieni työelämäeksku Helsinkiin 30.11. ja leffailta. Sekä tietysti rakkaiden fuksien järjestämät pikkujoulut ja syyskokous!

Hallitus teki myös ehdotuksen ensivuoden vuosijuhlien päivämääräksi: vuosijuhlat 15.11.13 ja sillis 16.11.13.

Iltakoulun nettisivujen kuvagalleria uudistetaan lähiaikoina. Tämän takia tuoreimpia kuvia ei välttämättä valitettavasti saada nettisivuille aivan lähipäivinä. Lisäksi tiedotusvastaava kerää lähiaikoina lukuvuosipalautteen ainejärjestön toiminnasta.

Kevään 2013 valmennuskurssin ajankohdaksi pohdittiin alustavasti viikkoa 20. Ajankohta varmistetaan, kun yliopisto on julkaissut pääsykokeen ajankohdan ja pääsykoemateriaalit. Valmennuskurssin valmistelut pyritään käynnistämään tällä kertaa paremmissa ajoin.

Koposektorilla ajankohtaista on JKY:n tosun suunnittelu ensi lauantaina sekä graduarvostelun muutoksesta tehty esitys.