Kokousmuistio 10.1.

Iltakoulun uusi hallitus kokousti ensimmäistä kertaa torstaina 10.1. klo 17 Pinni B:n  luentosalissa 3117.

Kokouksessa käytiin läpi mahdollisia hankintoja: CD-soitinta, kahvinkeitintä ja ulkoista kovalevyä. CD-soitin päätettiin hankkia, mutta kahvinkeittimen ja ulkoisen kovalevyn kohtaloa selvitellään vielä.

AJ-tilaa aiotaan siistiä, toiveena päästä eroon ylimääräisestä tavarasta. AJ-tilan päivystysajat säilyvät ennallaan eli ma-to klo 12-14.

Kopo-sektorilla ryhdyttiin valmistelemaan e-lomaketta, jolla kartoitetaan graduseminaarien tilannetta. Myöskin Iltakoulun nettisivujen opiskeluopas tullaan päivittämään ajankohtaiseksi. Sama koskee myös muiden sektoreiden nettisivujen osioita.

Vuoden aloitussauna sovittiin järjestettäväksi torstaina 24.1. Muita tulevia tapahtumia ovat vuoden ensimmäiset sitsit, akateeminen kyykkä + kyykkätreenit, rusettiluistelu ja hankipallo. Ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin.