• Iltakoulun hallituksen tavoittaa sähköpostitse osoitteesta iltakoulu[at]uta.fi
  • Perinteinen posti löytää perille, kun kirjoittaa osoitteeksi: Iltakoulu ry, Pinni A, huone 4089, 33014 Tampereen yliopisto
  • Vuoden 2019 puheenjohtajan Samuel Jokelan voit tavoittaa sähköpostitse osoitteesta puheenjohtaja[at]iltakoulu.org
  • Iltakoulun jäsenistön tavoittaa parhaiten politologit[at]uta.fi-sähköpostilistalta tai iltakoulu_jutut[at]uta.fi-sähköpostilistalta. Listoille voivat lähettää viestiä vain sinne liittyneet. (Ks. ohjeet listalle liittymisestä.) Toivomme kuitenkin, että ohjaat sähköpostilistojen levitykseen tarkoitetun viestisi kyseisen sektorin vastaavalle!
  • Mikäli haluat levittää jotakin viestiä ainejärjestömme sähköpostilistalle, lähetä se ensisijaisesti sille hallituksen jäsenelle, jonka vastuualuetta asiasi koskee (esim. liikuntatapahtuma – liikuntavastaava, kulttuuritapahtuma – kulttuurivastaava, jne.). Hallituksen jäsenten yhteystiedot löydät täältä. Jos et ole varma kenen vastuualueeseen viesti kuuluu, voit lähettää viestisi tiedotusvastaavalle (v. 2019 Lotta Ketola tiedotus[at]iltakoulu.org).
  • Sosiaalisessa mediassa meidät tavoittaa Facebookissa sivulta Iltakoulu ry. Twitterissä ja Instagramissa kuljemme tunnuksella @iltakoulury.