Hallituksen kokous 9/2016

Iltakoulun hallituksen syyslukukauden ensimmäinen kokous pidettiin perjantaina 26.8. Päätalo D12:ssa klo 12.00 alkaen. Kokouksessa käsiteltyjä aiheita olivat muun muassa:

-Hiiriviikot lähestyvät ja uudet fuksit tapasivatkin toisiaan jo epävirallisessa hengailuiltamassa Mallashovissa. Seuraavat kolme viikkoa tulevat kattamaan ainakin tiukkaa Iltakoulun opiskelijaelämään tutustumista.

-Tulossa on myös muita tapahtumia, kuten 6.9. Yliopiston avajaiset ja 7.9. Johtajuussymposium, joissa molemmissa Iltakoululla on omat pisteensä. Johtajuussymposiumissa on tänä vuonna teemana kriisit ja johtaminen.

-Politiikan tutkimuksen tutkinto-ohjelmaan kautta on saapunut tänä syksynä 30 vaihto-oppilasta. Keskiviikkona 31.8. JKY järjestää International get together –tapahtuman klo 18.00 alkaen Yo-talolla, jonne sisäänpääsy kustantaa vain narikan verran, eli 3e.

-Kopo-asioista esille nousi esimerkiksi:

ristiinopiskelu korkeakoulujen välillä on avattu. Kaikille Tampere3-korkeakoulujen tutkinto-opiskelijoille suunnattu opintotarjonta on koottu ristiinopiskelupalveluun, joka avattiin tiistaina 16.8.2016 klo 12. Kaikki läsnäolevat tutkinto-opiskelijat voivat hakea opiskelu-oikeutta tarjolla oleviin muiden korkeakoulujen opintoihin, kunhan ovat ensin varmistaneet niiden soveltuvuuden tutkintoonsa omasta korkeakoulusta.