Hallituksen kokous 13/17

Hallitus kokousti jälleen ke 25.10. klo 16 alkaen Pinni A:n 5. kerroksen kokoustilassa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Menneet tapahtumat:

– 11.10. Maisteri-iltamassa Telakalla oli 15 osallistujaa. Tapahtuma onnistui hyvin ja järjestetään jatkossakin. Seuraava iltama on 9.11.

– 19.10. Kv-sitseillä osallistujia oli 69, joista 9 osti lipun IK:n kautta. Sitsit onnistuivat hyvin ja tunnelma oli hyvä.

– 23.10. Pokeriturnaus järjestettiin yhdessä Staabin, Patinan ja IA:n kanssa. Osallistujia yhteensä 22, joista ainoastaan 1 oli IK:n listoilta. Yeti Kakko tuli 7. sijalle.

Tulevat tapahtumat:

– Bussirundi 26.10.

– 31.10. Haalarikastajaiset

– 2.11. IK:n ja Staabin kotibileet: Järjestetään Kaupin saunatiloissa Finnmedin rakennuksessa klo 18 alkaen. Jatkot kolmioilla.

– 6.11. Rakastu Iltakouluun: Alkaa klo 16 ja paikkana Päätalon luentosali A2A. Hallituspestit, toimikunnat ja toimihenkilöt esittelyssä.

– 9.11. Beer pong -turnaus ft. Staabi, Patina ja IA: Järjestetään Messukylän Työväentalolla klo 17-21. Osallistumismaksu 4€/hlö.

– 14.11. Syyskokous

Kopoasiat:

– Päätetään, että Iltakoulu allekirjoittaa JKY:n kannanoton 2-portaisesta hallintomallista T3:een liittyen.

– Opetusneuvostoon välitetty toive julkistaa tenttitulokset opiskelijanumerolla eikä nimellä, mutta nimellä julkaiseminen on kuitenkin sääntöjenmukaista.

Vujut:

– Bravolle toimitettu tiedot menumääristä sekä ruoka- ja pöytäkartoista.

– Vujujen haalarimerkin on suunnitellut Eveliina Kuusiston veli.

Työelä- ja alumni:

– Työelämä excu 29.11.