Hallituksen kokous 12/2014

Kokous pidettiin torstaina 30.10. Päätalo LS A08:ssa klo 9 alkaen. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa seuraavia teemoja:

– Iltakoulun nettisivuja uudistetaan, uudistetut nettisivut pian nähtävillä uuden kuvagallerian kera.
– Opetussuunnitelma valmistuu 8.12. mennessä.
– Maisterivaiheeseen hakemisen informointia koskeva kyselylomake on nyt auki.
– Ensi vuoden puolella järjestetään englanninkielinen opiskelijakonferenssi yhteistyössä Patinan, Interaktion sekä Tipsyn kanssa.
– Hiiriviikkoista kootun palautteen mukaan suurin osa uusista opiskelijoista on ollut tyytyväinen tapahtumiin sekä tuutorointiin! Kehitysideat huomioidaan.
– Tulevia tapahtumia mm. Marrassitsit 6.11, Rakastu Iltakouluun + pubivisa 13.11. (kaikki hallitusta hiukankin harkitsevat ja myös harkitsemattomat kuuntelemaan, mitä se hallitus oikeen tekee!) sekä ihanien fuksien järkkäämät pikkujoulut 26.11.