Hallituksen kokous 5/2019

Hallitus kokousti keskiviikkona 6.3. klo 17 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

• Kolmioetkot 21.2. Osallistujia oli runsaasti, joista iltakoululaisia oli noin 20. Ohjelmassa oli kisailua ja Kekkonen meni hyvin kaupaksi. Jatkoina toimivat kolmiot.
  • Kansainväliset sitsit 28.2. Osallistujia noin 90 ja tapahtuma oli onnistunut. Haalarimerkit olivat kateissa mutta löytyivät myöhemmin.

• IK kiipeilee 11.3. Maaliskuun liikuntakokeilussa kiipeillään ja boulderoidaan Kauppi Sport Centerissä.
  • Poikkitieteellinen pakkaspäivä 12.3. Tapahtuma järjestetään Eteläpuistossa Interaktion, Patinan ja Staabin kanssa. Ohjelmassa muun muassa mäenlaskua ja hankipalloa.
  • Tasa-arvon hengailuilta Interaktion kanssa 15.3. klo 18. Tapahtumassa mukana Mansen akateeminen gangsta rap -seura MAGS sekä Radikaalit ristipistot. Paikkana toimii Toas Markuksentori.
  • Varainhankintailta 19.3. Luvassa rento keskusteluilta, jossa tarjolla viiniä ja naposteltavaa. Paikka tarkentuu myöhemmin.
  • Pipolätkä 20.3. klo 18-21 Sorsapuiston kentällä. Mukana Iltakoulu, Staabi, Boomi ja Patina. Boomin saunatiloihin pääsee tapahtuman jälkeen saunomaan.
  • St. Patrick’s day -sitsit 21.3. Tapahtuma täyttyi jo Iltakoulun kiintiön kohdalta, mutta ensi maanantaina aukeaa yleinen lipunmyynti, jos paikkoja on vielä jäljellä.
  • IA:n ja Cortexin yhteistapahtuma 26.3. Eventti on nyt julkaistu! Ilmoittautuminen on alkanut, ja tapahtumaan ilmoittaudutaan neljän hengen joukkueissa. Luvassa erilaisia juomapelejä ja aktiviteetteja.
  • Excu 3.4. Kohteina ovat ovat sosiaali- ja terveysministeriö, Suomen Punaisen Ristin kansainvälinen osasto sekä Miltton Groupin Nordic West Office.

• Iltakoululle ostettiin 55 lipun kiintiö Särkän Märkään. Jäsenistölle järjestetyn kyselyn perusteella jatkopaikaksi valikoitui Union, esiintyjänä Karri Koira.
  • Kevätkokouksen alustava päivämäärä on torstai 28.3. klo 11.
  • Iltakoulu päätti lähteä mukaan Ilmastoveivi2019 -kampanjaan.
  • Jäsenistölle tehtiin Facebook-kysely kiinnostuksesta kasvattaa excujen määrää maksamalla itse menokustannukset. Vastanneista (46) 43 ihmistä vastasi myöntävästi. Kyselyn perusteella tänä vuonna järjestetään kolme excua, joiden matkakustannukset maksetaan itse.