Hallitus kokousti tiistaina 27.2. klo 13 alkaen Pinni A:n 5. kerroksen kokoustilassa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 15.2. Iltakoulun lautapeli-ilta. Osallistujia oli 15 henkilöä. Tapahtuma järjestettiin H-kadun kommuunissa. Se oli oikein onnistunut ja muutama uusikin kasvo saatiin paikalle.

– 22.2. Maisteri-iltamat. Osallistujia oli 14 henkilöä. Maisteri-iltamia voisi järjestää myös muina päivinä kuin torstaina. Vappuviikoilla voisi järjestää maisteri-iltaman ja syksylle ehdotettiin piknik-iltamaa. Lisäksi syksylle etsitään uutta järjestäjää. Lisäksi pari kiinnostunutta maisteritutoroinnista.

– 28.2. Huminat. Myytyjen lippujen määrä ei ole vielä selvillä. Ilmaislippujen määrää selvitellään myös. Lisäksi mainostetaan vielä tapahtumaa.

– 6.3. IK:n aktiivitapahtuma Cafe Europassa klo 16.

– 14.3. Talviolympialaiset. Fuksit pitävät rasteja ja muut opiskelijat osallistuvat. Lisäksi lähetetään viestiä muille ainejärjestöille.

– 22.3. St. Patrick’s day sitsit. Iltakoulun hommana laulukirjat ja plaseeraus. Lipunmyynti alkaa 1.3. klo 12.

– Vappuviikot 2018. Päivitettiin Vappuviikkojen ohjelmaa edellisen kokouksen päätöksestä. Muutaman tapahtuman paikkaa jouduttiin vaihtamaan keskenään.

– Marrasjuhlat 2018. Marrasjuhlat järjestetään 16.11. Suunnittelua jatketaan.

– Tutor-haku on päättynyt ja seuraavaksi lukuvuodeksi hyväksyttiin sähköisellä päätöksellä 15 tutoria.

– Teatteriretki Kiitos kaloista!-näytökseen järjestetään 15.3.

– Helsingin työelämäekskursio järjestetään 20.3.

– Tamyn sosiaalipoliittisen asiantuntijan kanssa on keskustelu häirintäyhdyshenkilöiden periaatteista.

– AJ-tilan hygieniamullistus alkaa!