Hallitus kokousti keskiviikkona 8.2. klo 17 alkaen. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– Hyväksyttiin linjaus, että aj-tilassa ja sen välittömässä läheisyydessä sekä IK:n tiedotuskanavilla ei saa kampanjoida kuntavaaleihin liittyen

-Lukupiirityöryhmä on aloittanut työskentelyn ja suunnitellaan yhteistyötä Staabin ja Boomin kanssa yhteisistä standardeista JKK-tasolla.

-Sopimus Doriksen kanssa hyväksyttiin

-23.3. järjestetään työelämäekskursio Helsinkiin

Menneet tapahtumat (mm.):

-Hyvis vs. Pahis sitsit 26.1. sujuivat hyvin, IK:n kyykkätreenit sujuivat myös hyvin ja Iltakoulun aktiivitapahtumassa 2.2. oli 16 osallistujaa sekä keskustelun aiheita olivat T3 ja Iltakoulun yleiset linjaukset tälle vuodelle.

Tulevat tapahtumat (mm.):

-Akateemisen Kyykän MM-kisat 11.2., Tampere Peace Perspectives & Peace out -jatkot 17.2., Hankifutis 23.2. ja Huminaetkot ja Huminat 28.2.