Hallituksen kokous 2/2016

Iltakoulun hallitus kokousti taas 27.1. klo 16.00 Linna K112:ssa. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa seuraavia asioita:

Iltakoulun kehitysyhteistökohde Pamojan tukemista päätettiin jatkaa vuodelle 2016. Nettä Mäkisalo on lähettänyt viime vuoden raportin projektiin liittyen politologien sähköpostilistalle.

Tulevia tapahtumia ovat muun muassa:

1.2 Iltakoulun aktiivitapaaminen

Tapahtuma järjestetään klo 18 alkaen TOAS Markuksentorilla. Tapahtumassa käydään läpi tulevaa vuotta ja koulutuspoliittisia asioita Mikko Lampon alustuksella. Tarjolla pientä tarjoilua!

4.2 International Love

Mahdollisuus tutustua romanttisella teemalla johtamiskorkeakoulun vaihtareihin ja etkoilla ennen haalaribileitä. Tapahtuma järjestetään Klubi 57:ssä klo 18.00 alkaen.

26.2 Tampere Peace Perspective

Tapahtumaan on varmistunut kaksi pääpuhujaa: Riikka Marjamäki CMI:ltä ja Johannes Lehtinen SaferGlobe Research Network:ltä. Opiskelijapuhujien ilmoittautumisen määräaika on 1.2.