Hallituksen kokous 2/18

Hallitus kokousti maanantaina 29.1. klo 15 alkaen Päätalon ryhmähuoneessa C1. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Menneet tapahtumat:

– 14.1. Vierailu kehitysvammaisten palvelukeskuksessa. Se oli erittäin onnistunut ja siitä saatiin hyvää palautetta.

– 17.1. Nuorten Agenda 2030 presidentinvaalipaneeli. Tapahtuma järjestettiin Linnassa. Osallistujia oli yli 20, mutta olisi toivottu enemmänkin.

– 18.1. Pool Party. Tapahtuma järjestettiin YTHS:n saunalla ja siitä on saatu hyvää palautetta. Osallistujia oli noin 50.

– 25.1. Kyykkäharjoitukset. Tapahtuma järjestettiin Sorsapuistossa ja se sujui hyvin, mutta ilma oli huono. Osallistujia oli 8.

– 25.1. Maisteri-iltamat. Tapahtuma järjestettiin Mallashovissa. Siitä on tullut kehuja ja sitä jatketaan. Osallistujia oli noin 15.

– 20.-21.1. HVK. Tapahtumassa käytiin läpi Iltakoulun toimintakyselyn palaute ja pohdittiin toiminnan parantamista ensi vuodelle. Tapahtuma sujui hyvin, mutta olisi toivottu enemmän osallistujia edellisestä hallituksesta. Osallistujia oli 16, joista yöksi jäi 13 henkilöä.

Tulevat tapahtumat:

– 1.2. Ranska-sitsit Klubi 57:llä klo 19.30. Ilmoittautuneita on 72. Budjetti nostettiin 900 euroon, koska osallistujamäärä on arvioitua suurempi.

– 3.2. IK goes RHPS. Iltakoulu järjestää kulttuurivierailun The Rocky Horror Picture Show -elokuvanäytökseen Arthouse Cinema Niagarassa. Liput 8 euroa.

– 10.2. Akateemisen kyykän MM-kisat 10.2. Tapahtumaan rekrytoidaan Iltakoulun oma joukkue.

– 15.2. Lautapelitapahtuma. Tapahtuman sijainti selvitetään pian.

– Iltakoulun aktiivitapaaminen saa jatkoa.

Koulutuspolitiikka:

– Valtio-opin paikoille opetusneuvostoon valittiin jäseniksi Maarika Kujanen ja Antti Simi sekä varajäseniksi Vera Järvenreuna ja Sanni Suikkanen. Kv-politiikan paikoille opetusneuvostoon valittiin jäseniksi Yeti Kakko ja Elisa Palminen sekä varajäseniksi Riku Viitamäki ja Juho Matinlauri.

Yhdenvertaisuus:

– Hallitus aikoo osallistua koulutukseen häirintäyhdyshenkilöinä toimimista varten. Sitä ennen tapahtumissa toimivat toistaiseksi tukihenkilöt.

Tiedotus:

– Vaaliveikkaukseen osallistui 44 vastaajaa. Voittaja julkistetaan sitseillä 1.2.

Liikunta:

– HVK-viikonloppuna syntyi idea osallistumisesta puolimaratoniin. Valmistautuminen siihen aloitetaan yhteislenkkeilyllä. Työväen Ampujien lentopallojaostolle on tehty oma kannatusbiisi, joka tulee pian jakoon!