Hallitus kokousti tiistaina 11.12. klo 14 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 12.11. Poikkitieteellinen pokeriturnaus. Emme ole saaneet mitään infoa tapahtuman sujumisesta, tai siitä onko iltakoululaisia ollut kuinka paljon.

– 13.11. Iltakoulu goes SuperPark. 7 osallistujaa, tapahtuma oli onnistunut. Tapahtuma oli omakustanteinen, mutta SuperParkissa oli opiskelijailta, jolloin hinta oli edullisempi kuin normaalisti.

– 14.-16.11. Rexcu. Risteilyllä olivat mukana Boomi, Staabi, Iltakoulu, Luuppi, Indecs, Man@ger, TLK ja JKK:n vaihto-opiskelijat. Iltakoulusta osallistui 7 henkilöä. Yhteensä osallistujia oli noin 450. Tapahtuma oli onnistunut ja siihen osallistumista suositellaan myös jatkossa.

– 19.11. Työelämäekskursio. Tapahtuma järjestettiin yhteistyössä SYY-Tampereen kanssa. Paikalla oli noin 15 henkilöä SYY:n jäseniä, joista iltakoululaisia oli vähemmistö. Yksi vierailukohde peruuntui edellisenä päivänä mutta muuten tapahtuma oli onnistunut.

– 20.11. Yösähly. TA:n joukkueessa pelasi 14 pelaajaa. Joukkueen peliasuna toimi yöpuvut. Pelien loputtua siirryttiin YTHS:n saunalle saunomaan.

– 21.11. Kv-sitsit. Tapahtuman järjestivät JKY ja ESN FINT. Teemana oli pikkujoulut. Osallistujia oli 105 ja tapahtuma oli erittäin onnistunut.

– 22.11. Debatti-ilta. Tapahtuma järjestettiin Tamyn tiloissa. Tapahtumassa oli 10 osallistujaa, joista iltakoululaisia puolet ja väittelyseurasta puolet. Porukka oli sopivan kokoinen. He ovat halukkaita järjestämään yhteistyössä vastaavia tapahtumia jatkossa.

– 27.11. Pikkujoulut. Tapahtuma oli fuksien järjestämä ja sen paikkana oli Doris. Pikkujoulut sisälsivät pientä ohjelmaa ja kisailua. Teemana oli ”Elämän Ilta Koulu”. Ennakkolippuja myytiin 93 kappaletta. Palautetta tuli Interaktiolta, jossa ei pidetty tapahtuman teemasta. Tapahtuma oli onnistunut ja Doris täynnä, mutta perinteisen fuksitanssin puuttuminen oli pettymys.

– 10.12. Iltakoulu goes wine yoga. Osallistujia oli 14 henkeä. Miehiä ei osallistunut tapahtumaan ja siihen tulee kiinnittää enemmän huomiota jatkossa. Tapahtuma oli onnistunut ja erityisesti loppuvuoteen toivotaankin rauhallisempia liikuntakokeiluja.

– 11.12. Pikkujoulusauna. Tapahtuma järjestetään Majurisaunalla, luvassa on runsaasti hyvää ruokaa, saunomista, palju, joulupukki sekä hieman myös juotavaa.

– 13.-14.12. HVK. Tapahtuma järjestetään Hämeenlinnassa mökillä ja sen osallistuminen on rajattu nykyiselle ja uudelle hallitukselle. Yhteensä 17 ilmoittautunutta. Ohjelmassa leikkiä ja yhdessäoloa, sekä harjoituskokous ja muuta hallitustyöskentelyyn liittyvää koulutusta.

– Aj-tilaan saatiin ilmaiseksi kaappi ja samalla vietiin pois yksi pöydistä.

– Colleget ovat saapuneet.