Hallitus kokousti keskiviikkona 24.10. klo 16 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 11.10. IK goes Hämeenkadun appro. Hämeenkadun approilla yhteislähdössä 30 iltakoululaista. Approilla noudatettiin suunnilleen seuraavaa reittiä: 21 > Kahdet kasvot > K Bar > Gloria > Teerenpeli > Bricks > Union > Gastrolaiva > Ilves. Jatkot olivat Olympiassa. Tapahtuma oli onnistunut.

– 17.10. Huminat. Huminaetkot järjestettiin Toas Markuksentorilla. Paikalla oli 25 osallistujaa, joista 6 iltakoululaisia. Huminoilla iltakoululaisia oli paikalla melko vähän, koska ajankohta periodin vaihtuessa oli haasteellinen. Tapahtuma oli kuitenkin oikein onnistunut.

– 18.10. Kolmioetkot Staabin kanssa. Iltakoulusta oli vain yksi osallistuja. Tiedotus oli epäonnistunut ja tuli liian myöhään. Ajankohta oli tässäkin haasteellinen. Yhteistyötapahtumiin osallistumista on jatkossa harkittava perusteellisemmin.

– 22.10. Twerk-kokeilu. Osallistujia oli 13. Tapahtuma sai kiitosta ja tanssia toivottiin jatkossakin.

– 23.10. JKK-bileet. Iltakoulusta oli 15 osallistujaa. Teemana oli Halloween. Tapahtuma oli onnistunut ja JKK-tapahtumia on syytä järjestää jatkossakin.

– 25.10. Haalarikastajaiset. Haalarikastajaiset alkavat fukseille suunnatulla rastikierroksella, jossa he pääsevät kiertämään vanhempien iltakoululaisten koteja. Kaste tapahtuu Sorsapuiston alueella. Jatkot järjestetään YTHS-saunalla, jossa tarjoillaan pientä purtavaa.

– 9.-10.11. Marrasjuhlat ja sillis. Jatketaan suunnittelua omassa kokouksessa perjantaina 26.10.

– 27.11. Pikkujoulut. Fuksien pikkujouluinfossa 16.10. oli vain yksi osallistuja, mutta oleellinen tieto on toimitettu eteenpäin myös muille.

– Ajankohta väittelytapahtumalle Tampere Debate Societyn kanssa on vahvistunut. Tapahtuma järjestetään 22.11. Toas Markuksentorin kerhohuoneella.

– Kv-tutorhaku käynnistyy marraskuun alkupuolella ja toteutetaan jälleen yhteistyössä JKY:n, Boomin ja Staabin kanssa.

– Aj-tila tullaan siivoamaan UTA-tilapalveluiden toimesta lauantaina 27.10. Sohvan hankinnasta tehtiin päätös.