Hallitus kokousti tiistaina 9.10. klo 17 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 27.9. Bussirundi. Tapahtumassa oli 91 osallistujaa. Tapahtuma oli onnistunut, ja sen markkinointikampanjaa sekä baarivalintoja kiiteltiin. Yhteistyöbaareista tuli myös tyytyväistä palautetta tapahtumasta. Fat Ladyn valinta yhteiseksi jatkopaikaksi aiheutti joillekin mielipahaa, mutta oli hyvä asia, että jatkopaikka oli sovittuna, sillä sinne tuli kiitettävän paljon osallistujia.

– 3.10. Viiniä sohvalla. Tapahtumassa oli noin 25 osallistujaa. Perinteisen tapahtuman vieraana oli tällä kertaa ohjaaja ja käsikirjoittaja Atte Järvinen. Tarjolla oli viiniä, joka tällä kertaa loppui hiukan liian ajoissa kesken, sekä suolakeksejä, tuorejuustoja ja viinirypäleitä. Tapahtuma oli onnistunut ja keräsi hyvää palautetta niin vieraalta kuin osallistujilta.

– 8.10. Sivuaineinfo. Tapahtumassa oli 24 osallistujaa. Opiskelijoista puhujina toimivat Olivia Din Belle, Terhi Lintumaa, Juho Matinlauri, Eetu Tulonen ja Petra Pieskä. Opintokoordinaattori kertoi melko laajasti erilaisista vaihtoehdoista ja selitti auki tutkintotodistuksen. Tapahtuma oli onnistunut.

– 11.10. IK goes Hämeenkadun appro. Kaikki liput varattu loppuun, mutta vielä muutama lippu lunastamatta. Yhteislähtö Vapaudenpatsaalla 15:45.

– 17.10. Huminat. Lipunmyynti Bailataan-sovelluksessa on ollut jo auki sekä kampuslipunmyynti alkoi tänään. Iltakoulu järjestää etkot Markuksentorilla.

– 18.10. Kolmioetkot Staabin kanssa. Järjestetään Kaupin saunalla. Staabi hoitaa järjestelyt.

– 22.10. Twerk-kokeilu. Osallistumismaksu 7€/henkilö. Paikkoja on varattu 15 henkilölle, mutta tapahtuma ei ole vielä täynnä.

– 23.10. JKK-bileet. Järjestetään klo 18 alkaen Klubi 57:lla. Teemana Halloween.

– 25.10. Haalarikastajaiset. Tutorit kokoontuvat kokoustamaan asian tiimoilta 10.10.

– 6.11. Rakastu Iltakouluun. Järjestetään klo 16-18 Päätalon luentosalissa C8. Tilaisuudessa esitellään hallituksen ja toimihenkilöiden tehtäviä.

– 9.-10.11. Marrasjuhlat ja sillis. Pitopalveluksi valikoitui Juvenes. Seuraavat tärkeimmät tehtävät ovat plaseerauksen tekeminen, tarjoilijoiden värväys sekä äänentoistolaitteiden hankkiminen. Päivitettiin budjetti 5500 euroon.

– 12.11. Poikkitieteellinen pokeriturnaus. Patina on pyytänyt meidät mukaan.

– 14.-16.11. Rexcu. Legendaarinen Ruotsin Excu 2018, mukana Boomi, Staabi, Iltakoulu, Luuppi, Indecs, Man@ger, TLK ja JKK:n vaihto-opiskelijat. Iltakoululle on varattu 20 paikkaa ja niitä on vielä vapaana.

– 27.11. Pikkujoulut. Järjestetään Doriksessa. Fuksit perinteisesti järjestävät nämä, heille on infotilaisuus ti 16.10. klo 18 Passionissa.

– Uusia haalarimerkkejä on saatavilla Aj-tilasta.

– Työelämäekskursio Helsinkiin järjestetään ma 5.11.

– TA voitti hopeaa futissarjasta. Sarja oli onnistunut ja pelaajia riitti peleihin. Finaalissa oli tarjolla kahvia ja mokkapalaa ja peliä pystyi seuraamaan myös Instagramista suorana.

– Ihastu Iltakouluun -kampanja järjestetään Instagramin storyssa 15.-30.10.

– Syyskokous järjestetään ma 26.11. klo 15 alkaen. Sääntömääräisten asioiden lisäksi käsitellään mm. varainhankintasuunnitelma ja tukihenkilöasioita.