Iltakoulun uusi hallitus kokousti keskiviikkona 11.1. klo 17 alkaen Päätalon C2:ssa. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa seuraavia asioita:

– Tutustuttiin hallituksen käytäntöihin ja toimintatapoihin
-Iltakoulun valmennuskurssi pidetään 24.-29.4.2017. Päätettiin, että viime vuoden valmennuskurssin opettaja Matti Pihlajamaa jatkaa ja valmennuskurssin hinta pysyy samana. Paikasta ei ole vielä tietoa.
-Uusi työryhmä on perustettu lukupiirimahdollisuuksien selvittämiseksi ja tätä ohjaa Tarja Seppä.

-HVK oli 7.-8.1. Vanha ja uusi hallitus kokoontuivat ja mökkiviikonloppuun osallistui 15 henkilöä ja Kaupunkikierros vaihtareille 10.1. Kierrokselle osallistui 7 vaihtaria. Molemmat tapahtumat olivat onnistuneita.

Tulevia tapahtumia mm.:
-Pool Party 2.0 19.1. Vuoden avaussauna pidetään YTHS:n saunalla ja Hyvikset vs. pahikset sitsit 26.1. pidetään Klubi 57:llä.