Hallituksen kokous 11/18

Hallitus kokousti tiistaina 25.9. klo 16 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Menneet tapahtumat:

– 10.9. Pispala-kierros. Osallistujia oli 20. Kierros vei osallistujat Pispalan kaupunginosaan ja päättyi paikalliseen munkkikahvilaan. Tapahtuma oli onnistunut pientä vesisadetta lukuunottamatta.

– 11.9. Challenge accepted ja Kekkosbileet. Challenge acceptedissa joukkueiden tuli suorittaa haasteita ympäri Tampereen keskustaa. Tapahtumaan osallistui yhteensä 35 ihmistä. Tapahtuman jatkoina toimi Kekkosbileet Aino Kattilakosken luona. Ohjelmassa oli Iltakoulu-aiheinen tietovisa sekä legendaarisen Kekkosen maistajaiset. Jatkoihin otti osaa noin 60 ihmistä.

– 13.9. Fuksisitsit. Tapahtuma järjestettiin Hatanpään soutupaviljongilla klo 18.30 alkaen. Osallistujia oli 102. Tapahtuma oli onnistunut.

– 20.9. Aloitusseminaari. Aiheena oli tasa-arvo ja yhdenvertaisuus. Opiskelijoista alustajina oli puhumassa Brigita Krasniqi ja Samuel Jokela ja paneelissa opiskelijoita edustivat fuksit Pauli Haahti ja Karoliina Vaakanainen. Seminaari sujui hyvin ja keskustelua riitti.

Tulevat tapahtumat:

– 27.9. Bussirundi. Käytännön järjestelyt on pääosin tehty. Bussit on varattu ja aikataulu valmiina, joistakin baarista odotellaan vielä yksityiskohtia juomien hinnoista ja vapaamuotoisia kuvauksia baareista.

– 3.10. Viiniä Sohvalla. Atte Järvinen tulee vieraaksi. Paikka Hämeenkadulla.

– 11.10. Hämeenkadun appro. Iltakoulun ostamat 66 lippua myytiin todella nopeasti loppuun. Yhteislähtö klo 16. Jatkot Olympiassa. Rannekkeet on haettu Aj-tilaan ja myynti aloitetaan mahdollisimman pian.

– 25.10. Haalarikastajaiset. Aletaan aktiivisesti suunnittelemaan.

– 9.11. Marrasjuhlat. Isoin avoinna oleva kysymys on catering-palvelu, josta odotamme vielä tarjouksia.

– 27.11. Pikkujoulut. Paikkana Doris. Hyväksyttiin budjetiksi 200 euroa.

– Muita tulevia tapahtumia mm. 17.10. Huminat, 18.10. Kolmioetkot Staabin kanssa, 6.11. Rakastu iltakouluun, 8.11. Beer pong-turnaus ja 12.11. Poikkitieteellinen Pokeriturnaus.

Muita asioita:

– Kv-sitsit järjestettiin yhteistyössä JKY:n ja ESN FINT:in kanssa 17.9. Klubi 57:ssa. Osallistujia 100 ja tapahtuma onnistui erinomaisesti. Suunnitteilla toiset kv-sitsit marraskuulle.

– Iltakoulun Helsingin ekskursio varmistunut maanantaille 5.11. ja kohteiksi Työ-ja Elinkeinoministeriö, Euroopan kriminaalipoliittinen instituutio ja todennäköisesti Yhdysvaltojen suurlähetystö.

– Fuksien haalaritilaus on hoidettu ja haalareiden pitäisi saapua Hämeenkadun approihin mennessä. Uusi college-tilaus tehdään haalarien saapumisen jälkeen.