Hallitus kokousti perjantaina 7.9. klo 8 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 24.8. Epävirallinen hengailuiltama. Järjestettiin Kummassa, osallistujia noin 50. Tapahtumapaikan piti olla alunperin Doriksessa, mutta varauksessa oli tapahtunut sekaannus.

– 25.8. Tutustumisillanvietto. Järjestettiin Amos-klubilla. Leikittiin tutustumispelejä ja saunottiin. Illanviettoon osallistui noin 35 uutta opiskelijaa. Tapahtuma oli erittäin onnistunut.

– 27.8. Tampereen kaupunkikierros ja pubivisa. Tapahtumaan osallistui 43 henkilöä ja kolme vaihto-opiskelijaa. Kierroksen jälkeen järjestettiin pubivisa ravintola Tiikerihaissa. Kysymykset esitettiin myös englanniksi.

– 28.8. Amazing Race. Tapahtumaan osallistui 75 henkilöä. Tapahtuma järjestettiin ympäri Tampereen keskustaa. Palkintojenjako oli Kummassa ja jatkot Doriksessa. Tapahtuma oli onnistunut, ja rastikierrokselle osallistui ennätysmäärä kilpailijoita.

– 29.8. Museovierailu Vapriikissa. Osallistujia oli n. 10, joista puolet oli fukseja. Edellisen päivän tapahtumalla lienee ollut vaikutusta osallistujamäärään. Palautteen perusteella kohteeksi valikoitunut näyttely oli kiinnostava ja sopivan lyhyt kierrettäväksi. Tapahtuma oli onnistunut.

– 30.8. Harkka-appro. Appro-pisteinä toimivat tutoreiden sekä hallituslaisten kodit. Osallistujia oli noin 45. Tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty ja menestys.

– 2.9. Lautapeli-ilta. Järjestettiin Petra Pieskän luona. Osallistujia oli ennätykselliset 28. Tapahtuma oli onnistunut.

– 3.9. Fuksimökki. Järjestettiin Palokärjen mökillä Viialassa. Osallistujia oli 43. Saunottiin, grillattiin, pelailtiin pelejä ja Bosa oli vierailemassa. Tapahtuma oli erittäin onnistunut.

– 4.9. Fuksiliikka. Pesäpalloa vaihto-oppilaiden kanssa Sorsapuistossa. Tapahtumassa osallistujia noin 50. Osallistujia oli odotettua enemmän ja pesäpalloa on toivottu myös jatkossa.

– 10.9. Pispala-kierros. Tutorit johdattavat iltakoululaiset kuvankauniiseen Pispalaan. Tapaaminen 16.30 Tampereen teatterin edessä.

– 11.9. CA ja Kekkos-bileet. Ideana lähettää fuksit tekemään haasteita Tampereen keskustaan. Kekkos-bileet järjestetään Aino Kattilakosken luona. Ohjelmassa muun muassa Iltakoulu-aiheinen tietovisa.

– 13.9. Fuksisitsit. Hyvällä mallilla, ilmoittautuminen on käynnissä, nyt pitää kerätä porukka jotka lähtevät auttamaan sitsikauppaan. Päätettiin, että tapahtumaan otetaan 100 osallistujaa.

– 11.10. Hämeenkadun appro. Päätettiin ostaa 66 happrolippua Olympiaan, jossa esiintyy Juno.

– Haalarikastajaiset. Ryhdytään suunnittelemaan Hiiriviikkojen päätyttyä.

– 9.11. Marrasjuhlat. Pitäisi löytää juontajat sekä selvitellä catering-asiaa. Nostettiin budjetti 5000 euroon. Ilmoittautuminen 1. lokakuuta klo 12 alumneille ja viikkoa myöhemmin jäsenistölle.

– Muita tulevia tapahtumia ainakin Huminat, Debattitapahtuma ja Viiniä sohvalla.

– Bussirundin kohteet on valikoitu ja sopiviksi testattu.

– Työväen Ampujien pelit alkavat maanantaina ja toinen peli heti tiistaina.

– Lukuvuoden avajaisseminaari torstaina 20.9.

– Yhteistyösopimus allekirjoitettiin Naima-baarin kanssa.