Hallitus kokousti perjantaina 12.1. klo 18 alkaen Päätalon ryhmähuoneessa C2. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

– 9.1. Vaihto-opiskelijoiden kaupunkikierros. Osallistujia oli noin 20 ja myös tutoreita oli mukana. Tapahtumassa oli rento tunnelma.

– 17.1. Nuorten Agenda 2030 –ryhmän presidenttipaneeli. Iltakoulu on mukana tapahtuman striimaustilaisuuden järjestelyissä ja alkupuheenvuorossa. Paneelia voi seurata Tampereen yliopistolla Linnan salissa K103 klo 13.15 alkaen.

– 18.1. Poolparty-teemainen vuoden avajaissauna YTHS-saunalla klo 18.30.

– 19.-20.1. Hallituksenvaihtokonferenssi eli HVK Ylöjärvellä Antaverkassa. Mökillä käydään läpi toimintakyselyn vastaukset.

– 25.1. Maisteri-iltamat Mallashovissa klo 18.

– 1.2. Sitsit Klubi 57:llä klo 19.30.

Hallituksen toimintatavat

– Jatketaan tänä vuonna pitkälti samoja käytäntöjä, kuin aiemmin. Iltakoulun viestinnässä käytetään jatkossa myös Twitteriä ja Youtubea.

Ainejärjestötila

– Päivystys jatkuu tänä vuonna samaan aikaan, kuin aiemmin. Pullatiistaille on luvassa jatkoa. Ilmoittautumisia päivystäjiksi otetaan vastaan.

Kehitysyhteistyö ja kansainvälisyys

– Vuosiraportti on tullut Pamoja Child & Youth Foundationilta. Tukemista jatketaan myös tänä vuonna.

– Vaihto-opiskelijat ovat saapuneet ja kv-tutorointi on lähtenyt hyvin liikkeelle. Tammikuussa oli orientaatioviikko.

Kulttuuri

– Sitsilaulukirja uusitaan tänä vuonna.

Työelämä ja alumni

– Maaliskuussa tulee työelämätapahtuma ja ekskursio.

Varainhankinta ja valmennuskurssi

– Valmennuskurssille on ilmoittautunut 13 ihmistä ja 1 materiaalipaketti myyty. Tila on varattu ja opettaja kurssille on saatu sovittua.

– Yhteistyösopimuksia on tekeillä Tiikerihain, Mallashovin, Doriksen ja YKA:n kanssa.

Liikunta

– 25.1. Kyykkäharkat Sorsapuistossa klo 16.

– Talviolympialaisia suunnitellaan Interaktion kanssa helmikuulle.