Anni Ketola

Moi, oon Anni ja opiskelen tokaa vuotta politiikan tutkimusta, pääaineeksi valikoitui valtio-oppi. Tampereelle päädyin Espoosta, enkä voisi olla tyytyväisempi kaupunkivalintaani. Kun en opiskele tai hoida puheenjohtajan velvollisuuksia, käyn osa-aikaisesti töissä tai kiertelen museoita ja kahviloita läpi. Minulle päivän tärkein hetki on aamu, päivä lähtee kunnolla käyntiin vasta, kun aamukahvi kauramaidolla on saatu juotua.

Puheenjohtajana mm. kutsun hallituksen koolle, valmistelen esityslistat kokouksiin ja puheenjohdan ne, seuraan hallituksen toimintaa ja auttelen aina siellä, missä avulle on tarvetta. Edustan myös Iltakoulua ulospäin esimerkiksi ystäväainerjestöille ja henkilökunnalle. Tärkeä osa puheenjohtajan hommia on myös pitää huoli toimijoiden jaksamisesta ja siitä, että toimiminen yhdessä on kivaa!

puheenjohtaja[at]iltakoulu.org