Hallituksen kokous 5/17

Hallitus kokousti jälleen maanantaina 6.3. klo 16 alkaen päätalon C2:ssa. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa seuraavia asioita:

Menneet tapahtumat:
– Hankipallo 23.2. ft. IA: Tapahtumassa oli 4 IK:laista. Jatkoilla Markuksentorin saunalla oli 33 hlöä ja IA:laisia oli paikalla enemmistö. Jatkot olivat menestys, sillä tunnelma oli katossa ja ihmiset verkostoituivat.
–  Huminat ja Huminaetkot 28.2.: Etkot olivat menestys ja osallistujia oli n.20, joten tullaan järjestämään uudelleenkin. Etkot järjestettiin Markuksentorilla ja ohjelmana oli tietovisa: ”Miten hyvin tunnet muut IK-laiset?” Huminoille myytiin ennakkolippuja 100. Kävijämäärä kasvoi edellisvuodesta ja meno oli hyvin poikkitieteellistä, joten huminat onnistuivat hyvin

Tulevat tapahtumat:
– Pokeri-ilta 13.3.: ilmoittautuminen loppu ja osallistujia on 18.
– St. Patrick’s Day -sitsit 16.3.: ilmoittautuminen päättynyt ja iltakoululaisia tulossa 18.
– Talviolympialaiset 30.3.: Rastinpitäjiä ei ole vielä ilmoittautunut. Tapahtumaa kaavaillaan alkoholittomaksi, mutta ei olla tämän kanssa täysin absoluuttisia.

Kopoasiat:
– Opintosuuntien opsu-ryhmät on perustettu ja kansainvälisestä poliitikasta edustajan on Henri Kiiskilä ja valtio-opin Ville Tynkkynen.
– IK:n kanaville tullaan laittamaan infopakettia CLUB60:sta.

Tiedotus:
– Sopimus ATK-Myrrysmiehen kanssa on hyväksytty.
– Viikkotiedote otettu käyttöön. Tarvitaan palautetta tämän kehittämiseksi.
– Iltakoulun nettisivuille tulee vuosijuhlat-välilehti, mistä löytyy välilehti vuosijuhlien sponsoreille.

Varainhankinta:
– YKA:n kanssa tehty sopimus.
– Varainhankinta vuosijuhlien osalta aloitetaan. Mainospaikkaa voidaan tarjota käsiohjelmasta, IK:n nettisivuilta ja Facebookista.

Kulttuuri:
– IK-laneista FB-tapahtuma.

Liikunta:
– Vierailu trampoliinipuistoon 27.3.
– TA menee Vierumäelle pelaamaan lentopalloa.

Aj-tila & tutorointi sekä valmennuskurssi:
– Päätetään kokeilla ostaa jatkossa kauramaitoa.
– Tuutoreita valittu 15.
– Maisteritutoreita ilmoittautunut vasta 1 ja tarvittaisiin vähintään 1-2 lisää.
– Valmennuskurssille mahtuisi vielä ainakin 5 osallistujaa ja Pyynikin koulun kanssa täytyy vielä allekirjoittaa sopimus.

Työelämä- ja alumnitoiminta:
– Alumniavustusta haettu.
– Työelämätapahtumaan 10.4. varmistunut 3 osallistujaa ja tulossa vielä 1-2 lisää.

Vuosijuhlat:
-Vuosijuhlat-välilehti IK:n sivuille, josta löytyy tietoa vujuista. Paikkana toimii Bravo Plaxa ja silliksen paikkana on Viialan vpk:n mökki Palokärjessä.