lltakoulu ry ylläpitää eri tarkoituksia varten tällä hetkellä kolmea eri postituslistaa:

ILTAKOULU[at]lists.tuni.fi tai ILTAKOULU[at]uta.fi
POLITOLOGIT[at]lists.tuni.fi
ILTAKOULU-JUTUT[at]lists.tuni.fi

Huom! Mikäli sinulla on välitettävää infoa Iltakoulun jäsenille, olethan yhteydessä ensisijaisesti iltakoulu@lists.tuni.fi tai tiedotus@iltakoulu.org. Hallitus välittää tiedon jäsenistölle näiden kanavien kautta.

Seuraavassa lyhyt katsaus postituslistojen tavoitteisiin:

ILTAKOULU[at]LISTS.TUNI.FI

Postituslistan jäseninä ovat kaikki Iltakoulu ry:n hallituksen jäsenet. Iltakoulu ry:n hallitukselle voi kuka tahansa lähettää sähköpostia käyttämällä osoitetta: iltakoulu[at]uta.fi

POLITOLOGIT[at]LISTS.TUNI.FI

Varsinainen tiedotuskanavamme kantaa nimeä politologit@lists.tuni.fi. Politologit-listalta löydät olennaisen infon liittyen Iltakoulun tapahtumiin ja opiskeluun politiikan tutkimuksen oppiaineessa, Johtamiskorkeakoulussa ja Tampereen yliopistossa. Listalle voi liittyä kuka tahansa Iltakoulun toiminnasta kiinnostunut henkilö. Listalle EI voi lähettää viestejä ellei ole listan jäsen!

Huom! Mikäli sinulla on välitettävää infoa Iltakoulun jäsenille, olethan yhteydessä ensisijaisesti iltakoulu@lists.tuni.fi tai tiedotus@iltakoulu.org. Hallitus välittää tiedon jäsenistölle.

ILTAKOULU-JUTUT[at]LISTS.TUNI.FI

Politiikan opiskelijoiden toinen ja vapaamuotoisempi sähköpostilista. Tältä listalta löydät tietoa mm. monenlaisesta harrastus- ja yhdistystoiminnasta ja tapahtumista, joita yliopistomaailmassa on tarjolla. Lisäksi tämä lista on vapaa tyhmille kysymyksille ja kirpputoriviesteille.

Liittyminen tapahtuu seuraavasti

1. Lähetä sähköpostia (omalta tunnukseltasi) osoitteeseen: politologit-request@lists.tuni.fi ja/ tai iltakoulu-jutut-request@lists.tuni.fi  (mikäli haluat liittyä molempiin listoihin, laitathan ilmoittautumisen erikseen molempiin)
  2. Viestin otsikoksi subscribe
  3. HUOM! Jätä viestikenttä tyhjäksi
  4. Lähetä viesti matkaan. Saat paluupostissa ohjeet siitä, kuinka varmennat listalle liittymisen.
  5. Liittymisen jälkeen voit lähettää listalle normaalisti viestejä osoitteella: POLITOLOGIT@lists.tuni.fi /ILTAKOULU_JUTUT@lists.tuni.fi

Eroaminen listalta

Eroaminen listalta tapahtuu kuten liittyminen sillä poikkeuksella, että viestin otsikoksi kirjoitetaan unsubscribe.

Eroamisen on tapahduttava myös omalta tunnukseltasi.