Hallituksen kokous 9/2019

Hallitus kokousti torstaina 2.5. klo 12 alkaen Pinni A:n Ylävitosessa. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Menneet tapahtumat:

• Kiirastuli-iltama 18.4. Iltama sujui hyvin, osallistujia oli lähes 40. Yksi opiskelija sai haavan uima-altaasta, joten laitettiin viestiä eteenpäin, että allas tarkistetaan.
  • Poikkitieteellinen Beer Pong -turnaus 19.4. Mukana oli 35 joukkuetta joista osa oli myös vaihtareita. Tapahtuma oli onnistunut ja jatkot olivat Blumessa. Voittajajoukkueeksi selviytyi Staabin joukkue.
  • Kärsimyksen wappumökki 20. -21.4. Mökki oli jälleen onnistunut ja osallistujia oli 38. Ohjelmassa oli saunomista, uimista ja pelailua.
  • Katukorista ja gangstaräppiä 22.4. Tapahtuma oli poikkitieteellinen ja todella onnistunut. Osallistujia oli noin 40. Järjestetään ehdottomasti uudestaan.
  • Ruotsinlaivasimulaatio 23.4. Simulaatio sujui pääosin hyvin. Osa osallistujista lähti puistoon istuskelemaan hyvän sään vuoksi, joka rikkoi hieman konseptia. Osallistujia oli noin parikymmentä mikä oli vähemmän kuin viime vuonna, mutta seuraavan päivän Särkän märkä saattoi rajoittaa osallistujien määrää.
  • Särkän märkä ja jatkot Unionissa 24.4. Päivälle osui aurinkoinen keli ja tapahtuma koettiin jälleen hauskana. Tänä vuonna tapahtumaan ostettiin 55 lippua.
  • Circus Maximus 25.4. Tapahtumaan ei saatu rekrytoitua panelisteja, joten tilalle järjestettiin leijonanmetsästys. Osallistujia oli kuusi, mihin todennäköisesti vaikutti edellisen illan Särkän märkä.
  • Valmennuskurssi-iltamat 26.4. Lähes kaikki valmennuskurssilta saapuivat paikalle. Osa lähti myös jatkoille. Iltakoululaisia oli paikalla parisenkymmentä. Kumma oli hieman ahdas, minkä vuoksi ensivuodelle voisi valita toisen paikan tai varata pöytiä. Valmennuskurssista saatiin hyvää palautetta.
  • Pubiryömintä 29.4. Osallistujia oli noin 30 ja kaksi joukkuetta koostui vaihtareista. Tänä vuonna annettiin joukkueille mahdollisuus kiertää paikkoja haluamassaan järjestyksessä, joka aiheutti hajaantumista.
  • Helvettisitsit 30.4. Sitseistä tuli hyvää palautetta, tosin äänentoisto oli hieman ongelmallinen.  Osallistujia oli 128 ja mukana oli myös vaihtareita. Myös muut kuin hallituslaiset auttoivat siivoamisessa, erityiskiitokset kaikille heille! Jatkot olivat teeman mukaisesti Rodeossa ja se sai yllättävänä jatkopaikkana kehuja.
  • Wappupiknik paratiisissa 1.5. Osallistujamäärää oli vaikea arvioida sillä ihmiset istuskelivat ympäri Koskipuistoa.

Tulevat
tapahtumat:

• Akateeminen aurajokilaivuritutkinto 8.-9.5.
    Lippuja on edelleen myynnissä, osta pian omasi!
  • Läksisäisjuhlat vaihtareille 10.5. Paikkana toimii TOAS
    Ninansampo klo 18 alkaen.

Muita
asioita:

• Iltakoulun alumnit järjestävät tapahtuman ’IK reunion’ 18.5.
    joka järjestetään 15.30 Sorsapuistossa. Haussa edelleen rastinpitäjiä tapahtumaan!
  • Myös tänä kesänä on mahdollisuus
    esitellä Iltakoulun Instagramissa harjoittelu- tai kesätyöpaikkaansa.
    Jos olet kiinnostunut esittelemään pestiäsi, laita
    hallitukselle viestiä!