Iltakoulun hallitus piti kauden viimeisen kokouksen torstaina 17.12. klo 17.00 alkaen päätalon RH C2:ssa. Kokouksessa käytiin läpi muun muassa seuraavia asioita:

- Iltakoulun aktiivitapaaminen järjestetään tammi-helmikuun vaihteessa.
- Tampere Peace Perspectives järjestetään 26.2.
- Sähköinen kurssipalautejärjestelmä otetaan käyttöön ensi vuoden alussa. Palauteaktiivisuuden toivotaan pysyvän aktiivisena muutoksesta huolimatta.
- Opetusneuvoston varsinaisiksi jäseniksi valittiin kv-politiikan opintosuunnasta Ari-Pekka Jämsen ja Riku Viitamäki sekä varajäseniksi Sanni Lehtinen ja Outi Helin. Valtio-opin puolelta varsinaisiksi jäseniksi valittiin Milja Tomi ja Nanni Hiltunen. Varajäseniksi valittiin Vera Järvenreuna ja Tuomas Koivisto.

Hallitus kokousti tiistaina 1.12. klo 10.00 alkaen Päätalon LS A31:ssä. Kokouksen keskeiseisimpiä aiheita olivat:

- Tämän syksyn viimeiset tapahtumat ovat Viiniä Sohvalla 8.12. sekä Joulusauna, joka järjestetään 10.12. klo 18 alkaen Ratinan saunalla osoitteessa Hatanpään valtatie 18.
- Liikuntakisan voittaja palkitaan joulusaunalla.
- Tampere Peace Perspectives 2016 järjestetään 26.2.2016.
- Aj-tila jää joululomalle viikolla 51.

Hallituksen kokous pidettiin 18.11. klo 18.00 alkaen Päätalon LS C5:ssä.

- Maisterimiitti järjestetään maanantaina 23.11 TOAS Markuksentorilla klo 18 alkaen. Puhujiksi on tulossa Tapio Juntunen yliopistolta, Noora Pajari SPR:ltä ja Otto Turtonen Kirkon Ulkomaanavulta.
- Syyskokous pidetään ensi tiistaina 24.11. Päätalon A3:ssa.
- Iltakoulun uudet jäsenet hyväksytään vielä ennen syyskokousta, jotta jokainen äänioikeutettu pääsee vaikuttamaan uuden hallituksen valintaan.
- Vuoden 2016 talousarvio ja toimintasuunnitelma esitellään syyskokouksessa.

Iltakoulun hallitus kokousti 2.11. klo 18.00 alkaen Päätalon LS C7:ssa. Tässä kokouksen keskeiseisimpiä aiheita:

- Vuosijuhlavalmistelut ovat loppusuoralla, perjantaina 6.11. juhlitaan 40-vuotiasta Iltakoulua. Kattava vujuinfopaketti on luettavissa Iltakoulun nettisivuilla.
- Hallituksen toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita Rakastu Iltakouluun -tapahtumaan 9.11. klo 18.00 alkaen Päätalon LS A2A:n.
- 30.11. järjestetään Helsinkiin suuntautuva työelämäekskursio. Vierailupaikat vahvistetaan myöhemmin.

Hallituksen kokous pidettiin 19.10. klo 18.00 alkaen RH D12:ssa. Tässä muutamia kokouksen keskeiseisimpiä aiheita:

- Iltakoulu osallistuu Reilun Kaupan Reilu kahvi-kampanjaan nauttimalla tuttuun tapaan Reilun Kaupan kahvia näyttävästi somessa.
- Vuosijuhlien järjestelyt ovat täydessä vauhdissa.
- Tulossa konttoriKALJA työelämätapahtuma Sorin saunalla 19.11., jonka tarkoituksena on käydä läpi työllisyystilannetta sekä esitellä hyödyllisiä linkkejä työnhakua ja työelämätietoa varten rennon illanvieton ohella.
- Historiikin julkaisukakkukahvit pidetään aj-tilassa 5.11.!